• Česká verze e-shopu
  • Česká verze e-shopu

Zavolejte nám: 800 174 632

Reklamace

 Jak postupovat, když...

... je zboží poškozené

          Při přebírání zboží si zásliku pečlivě zkontrolujte. Jestliže jeví známky poškození, nepřebírejte ji.
          Je-li zboží poškozeno, přestože byl balík v pořádku, je třeba informovat dopravce na jakékoliv pobočce České pošty v den doručení nebo nám co nejdříve zavolejte.

... zboží není kompletní nebo je zaměněno

          Pokud ve Vaší zásilce chybí některé zboží nebo neodpovídá Vámi objednanému, zavolejte, prosím, na naši zákaznickou linku
800 174 632. Rádi s Vámi problém vyřešíme a zboží dopošleme na vlastní náklady.

Prosíme také o přečtení reklamačního řádu zde.

  • rychlá rychlá
  • zavolej zavolej
  • výhody výhody