Jak postupovat, když...
... je zboží poškozené
Při přebírání zboží si zásliku pečlivě zkontrolujte. Jestliže jeví známky poškození, nepřebírejte ji.
Je-li zboží poškozeno, přestože byl balík v pořádku, je třeba informovat dopravce na jakékoliv pobočce České pošty v den doručení nebo nám co nejdříve zavolejte.
... zboží není kompletní nebo je zaměněno
Pokud ve Vaší zásilce chybí některé zboží nebo neodpovídá Vámi objednanému, zavolejte, prosím, na naši zákaznickou linku
800 174 632. Rádi s Vámi problém vyřešíme a zboží dopošleme na vlastní náklady.
Prosíme také o přečtení reklamačního řádu zde.
Copyright © 2024 MedPharma, spol. s r.o. Všechna práva vyhrazena.
Internetový obchod EasyShop® 3.9
©
IT STUDIO s.r.o.
Zobrazit panel o souborech cookie.